Symfonia Handel
|
Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna
ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie
dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i
płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Współpracuje z
drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych.
Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z
bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów.
Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl. |
Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy
- Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system
parametrów i praw Użytkowników
- Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów
wzorcowych, wbudowanych w program
- Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny,
miesięczny, dzienny)
- Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO,
LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji
Pełna obsługa magazynu
- Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe
dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów)
- Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między
oddziałami firmy
- Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie
ilościowo-wartościowe towarów)
- Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany
minimalne lub maksymalne
- Obsługa numerów seryjnych towarów
Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT,
paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych,
faktur VAT RR, faktur VAT marża
- Możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do
wybranych dokumentów
- Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i
korekt
- Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów
obrotowych
- Dokumenty kasowe: KP, KW
- Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech,
automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru
- Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej
sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów
magazynowych lub zamówień)
- Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów
związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP)
- Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów
sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez
program zamówień)
- Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla
każdej pozycji
- Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania
dokumentu
- Możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego
wystawieniem
Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- Tworzenie raportów kasowych
- Umożliwia zlecanie pojedynczych i grupowych przelewów
elektronicznych
- W zakresie przelewów elektronicznych umożliwia: obsługę wielu
rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych dedykowanych dla
odpowiedniego podatku, umożliwia import operacji bankowych
- Na podstawie zarejestrowanych danych może wypełniać i
podpowiadać większość atrybutów przelewów
- Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych
- Obsługa dowolnych form płatności, m.in.: czeki, karty kredytowe,
kompensaty
- Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych
- Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania
cząstkowego - płatność podzielona na części)
- Obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków
walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie z uwzględnieniem zmian
kursów walut
Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży
- Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu
płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w
kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów)
- Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru
- Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar
- Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów
ilościowych dla wybranych towarów
- Zarządzanie promocjami okresowymi
- Możliwość prowadzenia cenników w walutach
- Pomoc w naliczaniu bieżących cen; wyznaczanie cen na podstawie
zadanych poziomów marży lub narzutu
- Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla
grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych
kontrahentów
Szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji
- Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez
import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie
- Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności
od potrzeb Użytkownika; różne formy organizacji kartotek: liniowa,
jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez
Użytkownika
- Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy
z programem
- Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według
różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu
- Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi
wbudowanych w program
- Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych
kryteriów; sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny
zestawienia
Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
- Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany
okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów
- Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według
dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z
kontrahentem
- Wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny
dzień
- Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu
terminów płatności
- Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających
dokumenty
- Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz
przekraczających stany maksymalne
- Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla
określonego kontrahenta
- Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu
- Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu
historycznym)
- Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych
- Możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w
formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną
- Generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
Współpraca z programami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość
- Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną
liczbą dekretów; możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz
sposobu podziału księgowanych kwot na części
- Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami
Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość
- Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio
do bufora programu Finanse i Księgowość
- Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program
Handel do programu Mała Księgowość
Współpraca z pakietem MS Office i innymi programami pracującymi w
środowisku Windows
- Przekazywanie danych do programów tworzących MS Office XP/2003/2007
- Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i
wykorzystywania ich w innych programach
- Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML,
wydruk dokumentów magazynowych do plików w formacie RTF
|